Thursday, June 26, 2008

...happy!

*morning*

Check payslip. Happy.

COMMISSION IN! COMMISSION IN! COMMISSION IN! COMMISSION IN! COMMISSION IN! COMMISSION IN! COMMISSION IN! COMMISSION IN! COMMISSION IN! COMMISSION IN! COMMISSION IN! COMMISSION IN!

Puas hati aku.

Untuk kerja mengutip hutang yang macam mintak sedekah. Untuk setiap new installation dimana aku bergaduh dengan service engineer dan technical team. Untuk segala masa yang sepatutnya spend berdua dengan hubby tapi instead duduk depan laptop mengandam proposal. Untuk airmata yang tumpah bila kena maki. Untuk bos yang taunya email "Update? Update?"

Untuk family plan yang aku tahan sampai aku cukup duit untuk bercuti tanpa gaji kelak untuk tengok anak aku membesar depan mata dan bukan untuk amah yang jaga. Untuk cuti yang aku spend kat Starbucks sebab aku kena buat kerja walaupun email aku terang2 ada "Out of Office" reply.

Untuk hati yang berdarah bila orang lain boleh balik 5.30 untuk menghadap keluarga dan aku masih mengadap akaun customer. Untuk panggilan waktu malam bila servis pelanggan aku terganggu sedangkan macam la tak ada unit NOC untuk bantu. Untuk segala quotation yang aku harus selesaikan sebelum aku balik ke rumah supaya esok boleh sambung untuk quotation baru.

Untuk semua ini... aku memang berpuas hati.

1 comment:

Amirizzuan said...

alhamdulillah. syukur. moga murah rezeki dan mendapat keberkatan. :)