Wednesday, December 3, 2008

...a day in the life of a crazy woman...

...pagi yang malas.



Bangun dari tidur. Menggeliat. Tengok jam hp. 7.08 pagi. Amir masih tidur. Lightly snoring. Warm. Nice. Cannot bring self to leave bed. He's..so..warm..



Best snuggle dengan laki pagi2 ni. Tak caya, kawin la. Baru tau. Hahahahaha...


Sampai opis, beli nasik lemak bungkus. Wash off with teh tarik. Kenyang.

Unplug telephone jack kat meja aku supaya tak berbunyik. Customer yang tau aku nye hp number boleh call mobile aku. Senyap dan aman. Fuhhh...

Check emails. Banyak. Ada yang menarik (Cuti @PD), ada yang menyakitkan hati (Outstanding LCB and COINS). Hadap aje la.

Lunch. Makan nasik lauk belitung masak lemak tapi tak pedas. Tak syiok. Telan aje la.

Lepas lunch, sambung tengok email. Hm. Memaki hamun mana yang patut. Submit program agenda pada Project Manager.

Hantar email pada CSM. Call nak follow up tapi tak berjawab. Bangkai betul. Kok ye pun nak pulau kan aku, be professional la. Jawab la email aku. Kalau aku boleh tahan baca email "Kambing Hitam" kau, email "Buang Masa RNO" kau, takkan takleh nak baca email aku yang start dengan "Assalamualaikum dan Salam Sejahtera" dan diakhiri dengan "TQVM". Babi betul.

Customer SMS. Dia maki aku sebab aku tak jawab SMS dia. Aku maki balik. End of story.

Hishh bila la nak balik ni.

Esok buat lagi...

No comments: